آموزش - 1

آموزش -1 سایتی برای دانستن رمز های اینترنتی

آموزش - 1

آموزش -1 سایتی برای دانستن رمز های اینترنتی

وب جدید من

سلام به دوستداران علم

من امیر هستم تصمیم به این گرفتم که وبلاگم رو در میهن بلاگ بسازم و ادامه دهم که در آن تمام مطالب قبلی موجود ومطالب جدید نیز در این وبلاگ بروز نخواهد شد ودر وب جدیدم بروز میکنم در ضمن تمام کسانی که در این وب من لینک شدند در وب جدید من نیز همان گونه که گفتند لینک شدند من رو هم با نام ( سایتی برای دانستن رمز های اینترنتی ) لینک کنید

اسم سایتمم اینه

www.amoozesh21.mihanblog.com

هست پس این مطلب رو با دقت بخونید و من روهم لینک کنید یادتون نره برای پیشرفت علم در ایران


نظرات 7 + ارسال نظر
lonely سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

اینجوری سایتت رسمی تر و قشنگ تر شده

به وب جدیدم حتما بیا در ضمن معذرت می خوام
پس از این به بعد به وب جدیدم بیایو

lonely چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

معذرت واسه چی؟

واسه دزوغم

lonely پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

دزوغ نه دروغ در ضمن چرا اون ایمیلی که ساختی رو دیگه نمیتونم باز کنم؟

نمیدونم

سینا جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://man-o-qam.blogfa.com

سلام امیر جان اون وبتو لینک کردم
...آپیدم...منتظرم نذاریاااااا...
زودی بیا که چایی سرد میشه...[نیشخند][نیشخند]

به وب جدیدم بیا

مینا جون چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.khaneyeeshgh.blogfa.com

سلام....
خیلی ممنون که به وبم سر زدید ....
من هم شما رو لینک کردم

به وب جدیدم بیا

lonely پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام چند روزیه ازت خبری نیست کجایی؟

دیگه اینو آپ نمی کنم به وب جدیدم بیا

tipo پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام داشتم وبگردی میکردم وبلاگ یه شخصی رو دیدم که مهندس IT بود وبش بد نبود فکر کردم اگه شما مهندسا یه وب گروهی داشته باشین غو غا میشه راستی lonely هم مهندسه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد